ایران در منطقه خاورمیانه به قطب تولید فولاد با کیفیت تبدیل شده است

۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۰
قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان طرح و ساخت رابین آقای کوشیار جمشیدی در خصوص ایران قطب تولید فولاد در خاورمیانه

ایران در منطقه خاورمیانه به قطب تولید فولاد با کیفیت تبدیل شده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت دانش بنیان طرح و ساخت رابین آقای کوشیار جمشیدی در پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کیفیت فولاد ایران گفت: حقیقتا فولاد ایران از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و این طور به نظر می رسد که در خاورمیانه ایران تبدیل به قطب تولید فولاد شده است.

به گزارش دنیای معدن: ایشان در گفت و گو با خبرنگار ایراسین در چهارمین روز فعالیت پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران  افزود: با معرفی محصولات و کالاهای صادراتی ایران در نمایشگاه باعث می شود تا محصولات و کالاهای ایرانی دیده شوند و کم کم با توانمندی های صنعت گران ایرانی آشنا شوند.

آقای کوشیار جمشیدی اظهار داشتند: ایران در حوزه تولید محصولات دانش بنیان در سال های اخیر، موفقیت های خوبی کسب کرده است که باعث شده تا در کشور های خارجی، بازخورد قدرت تکنولوژی ما بیشتر نشان داده شود.

ایشان بیان کرد شرکت طرح و ساخت رابین در تولید بتن از پیشتازان این صنعت محسوب می شود و در ادامه افزود: این بتن به نوعی جایگزین قطعات چینی و کامپوزیتی شده است و به دنبال افزایش صادرات این محصولات با کمک و همکاری یک هیئت علمی قوی هستیم.

قائم مقام مدیرعامل شرکت طرح و ساخت اضافه کرد: در حال حاضر محصولات این شرکت به کشور های ترکمنستان و عراق صادر می شود و با برنامه ریزی های شده احتمال افزایش صادرات و صادر به کشورهای دیگر است.