فروش میلگرد ساده اصفهان

۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
میلگرد ساده در اصفهان جز بهترین و با کیفیت ترین میلگردهای موجود در بازار است. شما می توانید بهترین قیمت فروش میلگرد ساده در اصفهان را از همکارآهن بخواهید و از انبار همکار آهن به راحتی بار کنید. 

فهرست مطالب

قیمت خرید میلگرد ساده از اصفهان

کدام کارخانه ها میلگرد ساده تولید می‌کنند؟

قیمت میلگرد ساده در اصفهان

کدام یک از سایزهای میلگرد ساده در همکار آهن موجود است؟ 

قیمت خرید میلگرد ساده از اصفهان

در مقالات قبلی در مورد نحوه عملکرد میلگرد ساده صحبت کردیم. همانطور که می‌دانید میلگرد یکی از پرمصرف ترین مقاطع در صنایع مختلف است. در این بین میلگرد ساده نیز موارد مصرف گوناگونی دارد. از این نوع میلگرد هم در عملیات ساختمان سازی و هم در سایر صنایع مثل پیچ و مهره، قفل و کلید سازی و… استفاده می‌شود. در این مقاله قصد داریم در مورد کارخانه های تولید کننده میلگرد ساده و علت خرید میلگرد ساده از اصفهان صحبت کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.  چرا باید میلگرد ساده را از اصفهان بخریم؟

شاید این سوال نیز برای شما ایجاد شده باشد که چرا باید اصفهان را برای خرید میلگرد ساده انتخاب کنیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، دلیل این انتخاب، کیفیت بالای میلگردهای تولید شده در اصفهان است. همانطور که می‌دانید اصفهان به دلیل وجود فولاد مبارکه به یکی از قطب‌های اصلی تولید مقاطع فولادی تبدیل شده است. مورد دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که، اصفهان به دلیل موقعیت مکانی که دارد به شهرهای جنوب کشور نزدیک است و از طرفی اکثر کاخانه‌های تولید کننده میلگرد ساده در شمال کشور هستند به همین علت اکثر افرادی که خرید قصد خرید میلگرد ساده را دارند و قصد اجرای پروژه در جنوب کشور را دارند، اصفهان را انتخاب می‌کنند. 

کدام کارخانه ها میلگرد ساده تولید می‌کنند؟

نورد فولاد نوین متین

شرکت نورد فولاد نوین متین، با نام نوین متین در زمینه تولید میلگرد ساده فعالیت دارد. شرکت نورد نوین متین فعالیت رسمی خود را در سال 1385 آغاز کرد. این شرکت در ابتدا در زمینه تولید انواع قطعات صنعتی، ماشین سازی و سوله سازی فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در حال حاضر به یکی از تولید کنندگان اصلی مقاطع فولادی به خصوص میلگرد ساده تبدیل شد است. در مورد کیفیت میلگرد تولیدی این کارخانه باید گفت که بعد از فولاد آلیاژی یزد و ذوب آهن اصفهان رتبه سوم در زمینه تولید میلگرد ساده دارد. 

همکار آهن عامل فروش میلگرد ساده کارخانه نوین متین است. برای اطلاع از قیمت میلگرد ساده نوین متین می‌توانید به سایت همکار آهن مراجعه کنید. 

کارخانه آذر گستر سدید

با توجه به پیشرفت و توسعه تجارت فلزات و استفاده از آن‌ها در تمامی پروژه‌های صنعتی و عمرانی و همینطور نیاز بسیار زیاد شرکت و افراد در زمینه ساخت و ساز، این مجموعه با نام «شركت صنايع فولادي آذر گستر سدید» از سال 1371 فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت در شهرک صنعتی شمس آباد تهران واقع شده است.

کارخانه آذر گستر سدید فعالیت گسترده ای در زمینه‌ی تولید میلگرد ساده دارد؛ به طوری که توانسته بیشتر حجم تولید میلگرد ساده را به خود اختصاص دهد. شرکت همکار آهن عامل فروش میلگرد ساده کارخانه آذر گستر سدید است. شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت میلگرد ساده آذر گستر سدید، به سایت همکار آهن مراجعه کنید. 

کارخانه فولاد آلیاژی ایران

در رابطه با کارخانه فولاد آلیاژی ایران باید گفت که، شرکت فولاد آلیاژی ایران بزرگترین تولید کننده انواع مقاطع فولادی و فولاد آلیاژی در ایران است. این شرکت به یکی از بزرگترین قطب‌های خاورمیانه تبدیل شده و یکی از مدرن ترین کارخانه های تولید فولاد آلیاژی در ایران و حتی دنیا می باشد. کارخانه فولاد آلیاژی ایران در سال 1378 به بهره برداری رسید. 

 کارخانه های فولاد سازی، نورد مقاطع سنگین، نورد مقاطع سبک، عملیات حرارتی و تکمیل کاری، مجهز به پیشرفته ­ترین تجهیزات و برخوردار از بالاترین سطح دانش فنی روز دنیاست که امکان تولید فولادهای آلیاژی و مخصوص را با بهترین کیفیت و منطبق با استانداردهای بین المللی میسر ساخته است. محصولات این شرکت در صنایع خودرو سازی، ماشین سازی، نفت و گاز و پتروشیمی، ابزارسازی، نیروگاهی، ریلی، ساخت لوازم پزشکی و جراحی و سایر صنایع ویژه کاربرد وسیع دارد

کارخانه کویر کاشان

مجتمع فولاد کویر به عنوان بزرگترین تولید کننده میلگرد در کشور، بزرگترین تولید کننده میلگردهای کلاف مورد مصرف در طیف وسیعی در ایران می باشد. مجتمع فولاد کویر با تکیه بر توان داخلی متخصصین جوان خود توانسته است در حوزه های افزایش ظرفیت تولید مجتمع بدون استفاده از دانش خارجی، تولید محصولات جدید فولادی را برای اولین بار در کشور رقم زند.

فولاد کویر بزرگترین تولید کننده میلگرد شاخه و کلاف در کشور است که در حال حاضر 10 درصد از میلگرد ساختمانی کشور را تامین می‌کند و محصولات تولیدی این شرکت علاوه بر رفع نیازهای مستقیم میلگرد شاخه کشور، نیاز های صنایع وابسته به کلاف های فولادی را نیز تامین کرده و زمینه ساز افزایش تولیدات صنایع پایین دستی فولاد است. شما می‌توانید میلگرد و کلاف ساده کارخانه کویر کاشان را از همکار آهن خریداری کنید و قیمت آن را استعلام بگیرید.

قیمت میلگرد ساده در اصفهان

قیمت میلگرد ساده به عوامل مختلفی بستگی دارد. کارخانه تولید کننده میلگرد ساده و همینطور میزان تقاضا برای آن محصول، دو فاکتور تعیین کننده بر قیمت میلگرد است. قیمت میلگرد ساده در اصفهان به علت وجود کارخانه‌های متعدد بهتر است به همین خاطر پیشنهاد می‌شود اگر قیمت و کیفیت برای شما مهم است، اصفهان را برای خرید بار میلگرد خود انتخاب کنید. 

کدام یک از سایزهای میلگرد ساده در همکار آهن موجود است؟ 

در همکار آهن شما می‌توانید از سایزهای 10،12،14،16،18 تا 200 را ثبت سفارش کنید و درخواست خرید بدهید. توجه داشته باشید که همه‌ی سایزهای میلگرد ساده از کارخانه‌های آذر گستر سدید، نوین متین و کویر کاشان موجود است. برای این کار لازم است با شماره 91003109-031 تماس حاصل نمایید.